sobota, 11 lipca 2015

Prolog ~ Ko­niec snu nie oz­nacza końca sza­leństwa, lecz początek no­wej obsesji.

Stałam przed nim nie wiedząc co mam powiedzieć. Moje oczy zaszkliły się od łez. Przymknęłam powieki i cofnęłam się o krok. Nie mogłam tego zrobić. Bałam się, najzwyczajniej w świecie się bałam. Pokręciłam głową i zaszlochałam cicho.
Rozejrzałam się wokół. Widziałam wszystkich, którym na mnie zależało. Przyjaciele, znajomi. Ale nie ich szukałam. Nie ich chciałam teraz widzieć. Niestety, nie było go tutaj. Odszedł, tak po prostu mnie zostawił. Po tym wszystkim? Tyle zaryzykowaliśmy, a on po prostu nie przyszedł. Nie było go tutaj, czyżby stchórzył?
- Przepraszam. - Wyszeptałam w stronę chłopaka.
Odwróciłam się i biegiem wybiegłam z restauracji. Nie zwracałam na nic uwagi. Ani na krzyki przyjaciółki, ani na szok wymalowany na twarzy siostry. Musiałam się stamtąd wydostać. Miałam dość kłamstw, dość wszystkiego co zrobiłam. Byłam niczym, postawiłam wszystko na jedną kartę i co z tego miałam? Wyrzuty sumienia.
Biegłam nie patrząc za siebie. Nie miałam po co się oglądać. Sama zniszczyłam to co próbowałam zbudować. Został mi tylko smutek i cierpienie.
Nagle na kogoś wpadłam. Mocne ramiona otoczyły mnie szczelnie. Wtuliłam się w tak znane ciało. Zaciągnęłam się mocniej mocnymi perfumami. Był tu, był przy mnie. Uniosłam głowę i popatrzyłam w ukochane oczy. Jego uśmiech rozwiał wszystkie wątpliwości, to była dobra decyzja.
- Wybacz, korki były.

...

Tak, chyba mi się nudzi
Nie wiem kiedy początek, kiedyś na pewno
Zostawiam Was z takim prologiem
Buziaczki
~DF.

24 komentarze:

  1. Tobie się aż za bardzo nudzi :P Prolog świetny. Zresztą wiesz o tym ^-^

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem (jak zawsze :D) i będę (też jak zawsze) :D w końcu bohaterami są moi ulubieńcy :D
    Pisz tam XD Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie wiem skąd Ty bierzesz tyle świetnych pomysłów.. O.o :D
    Prolog cudny, bohaterowie wspaniali *.* :D
    Zostaję, ale to wiadomo :D
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaczyna sie tajemniczo. Juz mi się podoba. Zostaje. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostajem i zapraszam również do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Woow *.*
    Świetny prolog <3 Nie mogę się doczekać 1 rozdziału ⭐⭐⭐⭐
    Zostaje na zawsze 😍
    Zapraszam do mnie 👈

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na 16 <3 http://my-volley--love.blogspot.com/2015/07/rozdzia-16.html

      Usuń
  7. No nie! No po prostu - idealnie się zaczyna! Ciekawi mnie to, co Dominika postawiła na jedną kartę. I na którym z siatkarzy - Włodarczyk, Wrona i Anderson jej cholernie zależy... Tym prologiem pozostawiasz tyle do przemyślenia, że niedługo mi głowa pęknie. Jak to nie wiesz, kiedy początek?! Ale ja wiem! Tu, teraz, zaraz, za moment! Inaczej złamiesz mi serce. :( Pozdrawiam Cię cieplutko. :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Prolog bardzo tajemniczy, już nie mogę się doczekać jedynki :D
    Pozdrawiam ;-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Zastanawiam sie od kogo uciekla xd tak..wiem dowiem sie w swoim czasie :d ja bym uciekla od W. Zeby pobiec do A. Xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam Cię, że potrafisz tworzyć tyle opowiadań na raz ^^ Ale podoba mi się to! Zostanę i jak zwykle prosze o informowanie ^^
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. jak słysze Anderson to sie zapowietrzam, także zostaje hahahaha
    pozdro

    OdpowiedzUsuń
  12. Włodi i Anderson?
    DARK KOCHAM CIĘ XDDDDDDDDDD
    Zostaję i wgl no... <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Tajemniczy i zachęcający do czytania, pobudzający ciekawość prolog <33
    Matthew & Wojtek *.* Dziewczyno! Przeszłaś samą siebie! :D
    Zdecydowanie zostaje :3
    Pozdrawiam i weny :*

    OdpowiedzUsuń
  14. I już mnie masz jako stałą czytelniczkę :)
    Prolog mi się bardzo podoba i czekam na dalszy rozwój historii :)


    Zapraszam oczywiście do siebie: http://zgubione-szczescie-nie-wraca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest Pan Anderson jestem i ja :)
    czekam na więcej :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Co mogę powiedzieć ? Czekam na pierwszy rozdział. Jeśli jest Matt , to będę też Ja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No to czekam na pierwszy rozdział, bo prolog mnie zaintrygował i obsada bardzo ciekawa.
    Pozdrawiam, Lady Spark
    wybor-serca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo intrygujący ten prolog ... ^^
    Zaczyna się świetnie !
    zapraszam do siebie :) http://dopoki-oddycham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. DAWAJ PIERWSZY ROZDZIAŁ!
    bo jak nie ...
    ja trafię do BB i Cię znajdę!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny, bardzo się ciesze że jest Anderson <3 Zostaje do końca ^_^

    OdpowiedzUsuń